//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my BLOG. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : JUST BE KEEP A PRESSURE WHEN YOU GET A PROBLEM DEAR :')

Home About Linkies Stuff


Ya Allah aku tak sangke Kite semua akan b'pisah :'(

Aku tak sangke , kite semua akan b'pisah , kawan-kawan yang dah banyak sakitkan hati aku .aku tak kisah , kenangan manis ,kite semua gelak ketawa . semuanya tak kekal lama ,  ouh tak sangke gilaa :'( ..aku tak nak skola situ , aku cuma nak kelas aku , budak-2 kelas aku :( . aku nak blaja blek dengan keadaan glak ketawa , . ya Allah kalau aku boley forward blek masa , aku akan forward banyak kali . Rindu dengan gelak ketawa , budak-2 laki , yang suka buat lawak , tiap hari ada jee , gelak ketawa,marah,geram, semuanya ada , rasa benci pungg ada, tapi benci tak lama , All problem have a solve it .right ?



                                 This stranger was the most important person in my life… </3 - Wongfu Productions

Keep a old things juz keep on ur mind , coz keep in ur mind will keep longer :')

                             
                                I WILL MISS YOU ALL :')


2011 PICTURES :)